У Львові – події, мистецтво, життя



Сторінка додана 11:34, 18 Жовтня, 2010

Email this to a friendНадіслати по Email                      Printable versionДрук

“Океани” | Кіно

“Океани” | Кіно thumbnail

22.10-04.11.2010
Сеанси: 15-20, 19-00

Кінотеатр «Львів»

Про фільм:
Франція/ 104 хв/ документальний блокбастер
реж. Жак Перрен
час зйомок - 8 років
бюджет - 50 млн євро

ФІЛЬМ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ ВСІЄЮ РОДИНОЮ!
Майже три чверті поверхні земної кулі вкриті водою. "ОКЕАНИ" пропонують глядачу зазирнути у чарівний підводний світ, який досі лишається однією з найбільших загадок для людства. Революційний фільм від Жака Перрена, творця "Птахів" і "Мікрокосмосу". Нове творіння Перрена викликає у глядача справжній шок і змушує раз у раз недовірливо протирати очі і задаватися питанням, чи не комп'ютерна це анімація. Ні, тут все без обману, хоча нічого подібного кіноглядачам до цих пір дійсно бачити не доводилося - причому не тільки кіноглядачам, а й багатьом океанологам, фахівцям у галузі біології моря.
Цей фільм не просто навчальний посібник з екології - він не має аналогів, приголомшливо красивий, документальний блокбастер, який показує, що людям є, що втрачати.
Фільм об'єднав десятки організацій: роботі над фільмом сприяли Європейське космічне агентство, Військово-морський флот Франції, Міноборони Франції, не кажучи вже про наукові інститути різних країн. Завдяки режисерам вчені змогли побачити об'єкти своїх досліджень так, як не бачили ніколи.
У результаті навіть досвідчені фахівці були вражені отриманим матеріалом. "Океани" вже стали хітом прокату, потрапивши в топ-10 найкасовіших фільмів вікенду у Франції, США та Канаді.

Ціна квитків: 15 грн



Варто прочитати:



15 коментарів on "“Океани” | Кіно"

  1. Сергій on Пт, 29 Жов 2010 16:40 

    Ходив на цей фільм у кінотеатр Львів. Народу було досить багато, квитки по 15 грн, без конкретних місць.
    Фільм не сподобався. Зйомки звичайно красиві час від часу, але зараз таким нікого не здивуєш. По кабельним каналам можна побачити щось схоже. Фільм не чіпляє практично нічим. Невже бюджет дійсно 50 млн (за іншими даними 80 млн)? На що потратили стільки грошей? Щоб показати акул, китів і пінгвінів? Я би краще подивився на тварин і риб, які живуть на величезній глибині, там дійсно є що показувати. Я досить активно слідкую за ТОП-10 Америки останні роки і чомусь не пам”ятаю там того фільму. Полазивши в неті найшов збори в США – 19 млн. Це досить багато для іноземного фільму, але повний провал для 50-80 мільйонного “блокбастера”. Також знайшов збори цього фільму в світі – ті ж 80 млн, тобто бюджет відбили, і це не рахуючи витрат на рекламу (а це порядку 5 млн). Це провал, фільм який не приніс прибутку, на який потратили 8 років життя, і який не несе в собі НІЧОГО новго того не вартий.

    Єдине що могло врятувати це кіно – технологія 3д, тоді б це був повчальний атракціон.

    Не скажу що марно потратив свій час, але я розчарованим вийшов з кінотеатру. “Сенсації” не дочекався.

  2. Олександр Чорний on Сб, 30 Жов 2010 01:55 

    Чи має той фільм щось спільного із серією фільмів BBC – Planet Earth? – Я ніколи не бачив чогось красивішого про Землю, ніж кадри цих фільмів. Коментатор просто втягує у життя планети своєю розповіддю… Зйомки на межі фантастики… А зміст – просто життя. То може і у цьому фільмі основне не зміст – а форма, стиль?

    У прокатах США цього фільму фактично нема, нема реклами та й він іде поряд із значно більш розрекламованими розважальними кінострічками – який там може бути збір. Ну а чи сам фільм комерційний?
    Думається мені, що фільм для Європи, або і того простіше – купили собі для прокату росіяни, а ми у них.
    Я у цьому всьому не експерт, але може я правий?

  3. Лилия on Пн, 1 Лис 2010 19:55 

    Как всегда поражают невежественные комментарии людей, которые не занимаются дистрибьюцией кино, не занимаются профессональной съемкой, не разбираются в экономических раскладках в зависимости от жанра, не умеют применить профессиональный анализ к увиденному и т.д. и т.п.
    Вам повезло, что Вы видели это Кино!
    P.S.: Кстати, фильм вышел в формате 2D, просто во “Львове” пока нет соответствующей аппаратуры.

  4. Андрій Бандрівський on Пн, 1 Лис 2010 20:29 

    Якби всі фільми робили тільки для того, щоб заробити побільше грошей – то я б в кіно ніколи не ходив. Гарний фільм це – мистецтво, а касові збори це вже з іншої кухні.
    Вчора дивились – гарний фільм. Деякі зйомки справді на межі фантастики. Під водою знімати, то 100% дуже складно. Хлопці – молодці, постарались на славу. Та і мессежд про екологічні проблеми, які створюють несвідомі люди, актуальності не втрачає. Варто подивитись однозначно.

  5. oksana on Вт, 2 Лис 2010 12:29 

    Цікаво було почитати коменти після перегляду цього кіно)думаю обговорення нових фільмів – одне з найприємніших і загальнолюбимих занять)ну що ж, в наш час взагалі важко здивувати новим сюжетом, оскількі всі вони вже давно переіграні і не рівняються з новими потсановками, думаю варто віддати належне режисерам цього фільму, адже вони потратили дуже багато зусиль і часу на зйомки такого кіно, оскільки знімати стрічку про природу – одне з найтяжчих завдянь для кожного режисера, адже потрібно зловити момент, вдалі погодні умови і багато подорожувати навідміну від звичайних блокбастерів, які знімаються восновному в одній країні і за звичним сценарієм)чесно кажучи, я очікувала від фільму більшого, тим паче коли дізналася, що він знімвся протягом 8 років!!!але зрештою перегляд був приємним і пізнавальним!ще варто додати, що екологічне послання було заслабким. На мою думку, потрібно було більш красномовно донести до кожного глядача важливість матінки природи і її збереження для подальшого існування на землі, тоді можливо дійсно кожен з нас задумвся над цим і не забруднював природу в близькому майбутньому.

  6. Олександр Чорний on Ср, 3 Лис 2010 00:15 

    Підтримую Оксану. Я був щасливим якось поспілкуватись (якщо не підводить память) з фотографом National Geographic. Так вот вони проводять в холоді, в жарі, в воді і в пустелі надцять тижнів, майже не спілкуючись і майже не рухаючись, щоб зробити 1 (один) вдалий кадр. Перебільшення? Не думаю. Про відеозйомки, взагалі нема що говорити – додається куча техніки, руху… і звідки ми можемо знати про цінність кадра, якщо ми толком і не уявляємо життя цих тварин.

    А про блокбастер додам – мені здається, що велика їх кількість знімається просто в одному павільйоні на зеленому чи синьому фоні.

  7. Сергій on Вт, 9 Лис 2010 19:01 

    2 Лилия
    Зачем мне разбираться в “дистрибьюции кино, занимаются профессональной съемкой, разбираются в экономических раскладках в зависимости от жанра” и далее по тексту, чтоб придти в кинотеатр, а потом высказать своё мнение? Подавляющее большинство в этом не разбирается, и что теперь им не ходить в кино? Я пришёл в Кино, увидеть сенсацию, мне не понравилось увиденное (не картинка, а начинка), потому что это всё я уже видел, и высказал своё личное мнение.

    2 Андрій Бандрівський, 2 oksana, 2 Олександр Чорний
    Добре, цей фільм зробили “не для всіх”, а для окремої купки людей – поціновувачів кіно. Фільм і не збирались “окупити”. Тоді виникає питання – чиї використали гроші на ці з’йомки, можливо держава допомогла грошима пересічних людей (податки)? 80 млн це велика сумма. Чи в режисера про якого ніхто не чув звідкісь з’явились ці мільйони?

    То саме по екологічних проблемах – якщо це не блокбастер то і відвідуваність цього фільму невелика, а про це тре доносити великим масам людей. Що і зробив геній Джеймс Кемерон у фільмі Аватар (знімав доречі 5 років і там дійсно є на шо подивитись). Там екологічні проблеми постають ледь не у кожному кадрі. Ось кого я рахую митцем кіно. Справжнім. І актори там грали геніально. І побільше би таких блокбастерів, на яких можна розслабитись і насолоджуватись мистецтвом.

  8. Олександр Чорний on Вт, 9 Лис 2010 23:06 

    Сергій, Ви маєте рацію – замовники та виробники стрічки не врахували Вашого смаку. Мабуть нас, інших коментуючих, обурила така категоричність в оцінках фільму. Я ще не переглянув стрічки і не знаю, коли матиму таку нагоду, однак як і Ви, я зробив коротке дослідження.

    Wiki повідомляє, прибуток $14 млн. Більш авторитетне джерело (http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=oceans.htm) говорить, що прибуток всього $2 млн. Ніби-то все просто. Ви скажете не враховано реклами? Мені ж здається, що витрати на маркетинг вже давно враховані як основні виробничі витрати, при чому велику частину витрат на рекламу в подальшому беруть на себе мережі кінотеатрів. А от що дійсно не враховано – то це доходи з продажу DVD, Blue-Ray та прокату, футболок, шапок та значків. Не враховано вплив на імідж компанії-виробника. Не враховано вплив на дослідження океану. Не враховано просвітницький вплив на глядачів.

    Коротко далі. Згідно згаданого вище джерела, цей фільм є 3-ій за показником валового доходу серед усіх документальних фільмів про природу – і це, мабуть, говорить про певну успішність.
    Фільм виготовлений студією Buena Vista (належить Walt Disney Company), що також зняла “Пірати Карибського моря”, “Аліса в країні чудес”… і платники податку, получається, тут нідочого.
    У більшості глядачів, фільм викликав захоплення, а деякі говорили, що нічого кращого не бачили (див. коментарі на imdb).

    Як висновок – документальний фільм, що красиво описує екологічну драму та має важливу науково-пізнавальну мету, що знятий однією з найбільш успішних студій та професійною командою – зйомки/озвучки (агент 007, Пірс Броснан, озвучує англ версію), що вже за 3 місяці відбив витрати на своє створення, що вразив багатьох людей, міг бути знятим не для Вас.

  9. Сергій on Ср, 10 Лис 2010 12:59 

    Олександр, Ви теж маєте рацію, цей фільм не для мене. Більше я на фільми такого плану без 3д не піду. І щоб Ви не думали, що це перший фільм за пару років, на який я пішов, запевняю – я ходжу в кінотеатр регулярно, зазвичай кожен тиждень, на все що виходить.

    P.S. Доречі зазвичай в бюджеті фільму не вказують витрати на рекламу.

  10. oksana on Чт, 11 Лис 2010 14:03 

    Підсумую все сказане так:
    у кожного своя думка і враження про фільм і це дуже добре; не варто критикувати думку іншого або переконувати його в протилежному; всі ми різні і у нас різні смаки. Сергій – тонкий поціновувач кіномистецтва, тому у нього більш прискіпливе ставлення до нових фільмів. Скажу так: я на фільм пішла заради компанії, яка мене запросили і гарно провела час, чого всім бажаю при перегляді будь-якого наступного фільму.

  11. рябий коник on Пт, 12 Лис 2010 15:36 

    А покази “океанів” проходять в звичних червоно-синіх залах чи в арт-кімнатці з дещо меншим екраном?

  12. знову рябий коник on Пт, 12 Лис 2010 16:07 

    ой, це ж подія про кінотеатр “Львів”, я щось не зауважив – там здається лише один зал…

  13. Олександр Чорний on Пт, 12 Лис 2010 16:18 

    Один великий зал… в ретростилі)) Розвагу перегляду можна доповнити грою на радянських ігрових автоматах (здається ще працюють).

  14. Мар'яна Матківська on Пт, 12 Лис 2010 16:52 

    Показ справді повинен був відбуватися в кінотеатрі “Львів”, але покази перенесено в арт-зал Кінопалацу.

  15. oksana on Чт, 2 Гру 2010 19:14 

    Показ даного кіно відбувався як у синьому маленькому арт-залі Кінопалацу на Театрільній, так і в старому кінотеарті Львів. Я була в арт-залі і мені дуже сподобалося там атмосфера, дуже зручні диванчики, мало людей і добре видно)думаю ще туди піти на інше кіно…




 

Погода

Last Added Events

Сьогодні

most interesting

Туристичне спорядження у Львові

Туристичне спорядження у Львові Магазин туристичного спорядження Gorgany.com. Львів, вул Гнатюка 13, тел: 2555142, www.gorgany.com

Останні коментарі



Варто прочитати: