У Львові – події, мистецтво, життя



Сторінка додана 11:42, 12 листопадаа, 2010

Email this to a friendНадіслати по Email                      Printable versionДрук

«Одиночество в сети» по Львівськи або танцюють Не всі.

«Одиночество в сети» по Львівськи або танцюють Не всі. thumbnail

Історія проста, як світ, а саме: «Говорили-балакали…Сіли – заплакали». Сьогодні ввечері 11.11.2010 року у Національному театрі ім. М. Заньковецької відбулося дещо дивне і не зовсім зрозуміле. Люди раптом вирішили, що вони можуть переплюнути самі себе, а не вийшло.
«Жертва Контакту». З чого ж почати? Хто пустив аматорів на сцену національного театру. Подивились ми на красоти самодіяльного колективу «Мадрін» і побачили цікаву річ, виявляється фразу «професійний танцюрист (ка)» можна застосовувати до усіх, хто відчуває ритм і робить зарядку.
Але все по черзі. Зрештою, як було заявлено в листівках, так і вийшло, адже «емоції кохання по ту сторону монітора» - це майже Полтергейст, а «давно написана книга «Одиночество в сети»?» - історія часів жили-були тощо. Проте це не головне, до уваги слід брати те, що зробили. А що було зроблено? Якби не світло і димова завіса, що виїдала очі першим рядам, та більш-менш цікаві костюми і «неймовірні» декорації, які вигадали Заньківчани для своїх вистав, то можна було б сміливо сказати на мові програмки: «реальне життя, велика сцена – не по зубам Вам». А Володимир, якого заявлено дизайнером костюмів, гарно поховав під спідницями огріхи хореографії, хоч за це слід цінувати  самодіяльний колектив «Мадрін».
А тепер про «клюбні танчі». Музика була підібрана добре, треки відомі та цікаві, але їх послідовність під знаком запитання. Танці-шманці, бо інакше назвати не можу. Писатиму швидко і конструктивно: балет на сцені був вперше і це відчувалося, адже по лініях танцюристів можна було міряти розміри сцени клубу «Пікассо»; синхрон доганяв, а іноді переганяв; рухи не чіткі, кожний робив їх по-своєму; перелякано-заліплені очі від «пушок» і результат – шпортання; костюми, відверто кажучи, деякому просто заважали. Про стилі у яких було виконано номери годі й говорити. Після жалюгідної пародії на контактну імпровізацію дякували небесам, що виконавці залишились живі та не ушкодженні. Про інше не писатиму, про «модераторство глядачів» помовчу, адже «краще жувати ніж говорити». Лишень скажу, що немає в світі хореографа, який би володів усіма танцювальними стилями. Щодо солістів історія складна і заплутана, адже ніби і страждали, і все робили вірно, але «вісьмірочки» можна було порахувати завжди. А це вже не душа танцю, а аеробіка. На підтримки робили захід, як літак на посадку, не витримували паузи, не завжди вступали в такт. Хочу висловити свою симпатію, до виконавців головних ролей другого плану, вони не були у Ялті, але виглядали набагато «достойніше» тих, хто був.
Мій вердикт: у Львові низька пропозиція і високий попит на сферу розваг. Студентів прозомбували на «5» балів, але вони не винні. Дурний думкою багатіє, а поняття масової культури тримає непорушні позиції серед молоді. Чи я ж провина? Винні ті, хто опускає мистецтво до рівня «выпендрежа»,  адже «извИнИте мы на сцЕну пропусЦиЦь не можем» - це регресія нації, яка, щоб «повимахуватись» переходить на російську мову. Мені шкода, що ринок пропозиції на теренах культури, у локальному розумінні, зводиться до мізеру  - «ВКАНТАКТЕ». Жаль і через те, що Львів мусить дивитись всіляку  порнографію і вірити в те, що кращого просто бути не може. Адже «галицькі таланти» топчуть ногами митців, які не заслуговують на таке ставлення. «Мадрін», хоча б, слід спочатку дорости до «Акверіасу» чи «Балету життя», а вже після цього амбітно видиратись на велику Заньківчанську сцену. Видається мені, що граф Скарбек перевертався сьогодні в могилі і душа його плакала, адже сцену його театру осквернили варвари. Шановні Заньківчани, кланяюсь Вам низько «до самого долу» і переповнена радістю від того, що вже завтра ви заспокоїте дух Скрабека і покажете високу професійність.
Велика дяка балету «ТОДЕС» за рятунок у цій юдолі страждань та самодіяльності. Чекаю Вас, як терапію після психозу і сподіваюсь, що Ваше шоу беде не чим не гірше за те, що ми бачили у Москві.
І на завершення мого монологу…
Не подумайте, що я злісний критик, який не орієнтується в часі та просторі. Слава небесам, поїздили, побачили. Я не можу порівнювати це творіння до чогось чи до когось, бо немає сенсу. Адже порівняння завжди підносить нижчого до вищого, гіршого до кращого. Зрештою добре, що спробували хоч щось зробити у місті, де всі «талановиті», тому що кожний натяк на мистецтво має право на існування у своїй формі та засобах. Питання якості – це вже друга тема…

З любов’ю до мистецтва
Акула Пера



Варто прочитати:



23 коментарі on "«Одиночество в сети» по Львівськи або танцюють Не всі."

  1. Олександр Чорний on Пт, 12 Лис 2010 16:24 

    Дякую за опис події) Втім, сам на “Жертву Контакту” не пішов би і за гроші.

    Подія, відповідно до написаного, стійко проасоціювалась із групою Вушка, львівським репом та й взагалі… єдина надія, що це все вимушений етап при переході до чогось значно більш якісного.

    А поки що, живемо у страшному польському кліпі 90х.

  2. Перо Акули on Сб, 13 Лис 2010 02:35 

    “Отсєбятіна” з натяком на ідеальну “орієнтацію в часі і просторі”…

    Смішно… )))

  3. Онлайн on Сб, 13 Лис 2010 11:34 

    2 Акула Пера

    Хмм… Дуже цікаво написано, але є декілька зауважень.
    По-перше, не погоджуюсь з тим, що виконавець головної ролі виглядав не достойно. Як на мене, він якраз танцював за всіх.
    На рахунок всього балету, не буду заперечувати, професійності їм бракує, це точно.
    Та я б не стала так вщент критикувати всю виставу. Людям сподобалось – і це головне. Адже, в залі не були лише професійні танцюристи, звичайним людям не помітно “шпортання” і т.п.
    І ще, на рахунок того, що все зводиться до “до мізеру – «ВКАНТАКТЕ»” … Скільки б не (висловлюсь пом”якше) поганили той контакт, мільйони людей там сидять, і все це їм близько.
    Кінець-кінців, якщо так добре критикуєш, то постав краще, от і все.
    Дякую за увагу

  4. Олексій on Сб, 13 Лис 2010 20:23 

    для початку, слава Богу, що хоч хтось пише критику, а не тільки хвалебні статті в цьому місті. проте для того,щоб писати взагалі, а тим паче критику треба й грамоті навчитись… цю статтю можна розкритикувати втричі більше аніж виставу=)відсутність ком, помилки у словах і взагалі не літературність мови – позор для будь-кого, хто претендує на журналістське слово, особливо з голосним імям “Акула Пера”=)
    а щодо вистави, то мінусів звичайно там чимало, проте є процес росту – рим не за один день будувався! є один факт – переповнений зал, аплодисменти під час вистави, зал, який встав, сльози глядачів, радість, яку їм було важко приховати… на мій погляд, тим, хто хоче критикувати адекватно такі заходи, необхідно в першу чергу докорінно розібратись у тому, про що пишуть, і спробувати хоча б половину тої роботи провести. я лише можу уявити скільки зусиль туди було покладено… і судячи з розмов посеред людей, які там були – думаю в мадрінів не буде іншого виходу окрім як попрацювати над помилками і повторити виставу знов!і я впевнений, що вони знову зберуть аншлаг і зірвуть шалені овації стоячого залу!
    мадрінки, ви, якщо читаєте цю статтю – врахуйте недоліки, але піднімайте високо голову і крокуйте в обрвному напрямку!дякую за вир емоцій і натхнення!вийшовши з театру, хотілось літати і творити!ДЯКУЮ!=)

  5. hero on Сб, 13 Лис 2010 21:02 

    шановна !ви напевно не були присутні в залі ,не бачили дійства!!!1
    Вистава зірвала шквал емоцій!сльози від сміху і від сумних картин цьому доказ!
    бажаю Вам ще раз сходити на виставу,яка сподіваюсь повториться у Львові!!
    ваші коментарі абсолютно не відповідають дійсності!

  6. Марта on Сб, 13 Лис 2010 21:08 

    Я вас прошу!
    шо за дурна критика??
    Ви самі б поставили подібну виставу??
    Я ВПЕВНЕНА ЩО НІ!!!!!!!!!!!!!!
    ….люди рік працювали над цим,і чомусь більшості глядачів сподобалось!
    не сподобалось тим,які нічого не розуміють в мистецтві і театрі!
    МОВА ТІЛА,люди!
    почуття!..реальна вистава..про реальне життя молоді в інтернеті!. У Львові подібного ніколи ще не було!…і не буде!
    «Одиночество в сети»…ха….смішно)
    ви хоч читали цю книжку??..щоб робити якісь висновки!…КРИТИКА ТУТ ЗАЙВА!
    якби ця вистава доставила радість навіть одній людині..вона вже має успіх!..
    а коли зі 100 % не сподобалось 5%….це просто мізер,порівняно з тим що відбулось 11 листопада!
    MADRIN..ви молодці!
    а це просто ЗАВІСТЬ і НЕОСВІДЧЕНІСТЬ!

  7. Maкс on Сб, 13 Лис 2010 21:37 

    “Видається мені, що граф Скарбек перевертався сьогодні в могилі і душа його плакала, адже сцену його театру осквернили варвари. ” – до чого тут це!? якшо ви хотіли чимось образити чи засмутити Мадрін – вам це думаю не вдалось, оскільки за критикою вони звертаються до кваліфікованих людей, а не заведних і обіжених журналістів,яких не впустили за куліси!=)))

    а щодо їхнього танцювального стажу то можу з впевненістю сказати що за їхньою спиною неодноразово Оперний Театр, Цирк, відкриті сцени на свята міста (не лише Львова) і безліч сцен та майданчиків всієї України!

    ні Атлантік ні Життя, жоден балет нестворюють подібних продуктів, а Мадріну ДЯКУЮ за те що створюєте додаткові свята у нашому місті!=))))

  8. Tina. on Сб, 13 Лис 2010 21:59 

    я була на виставі, Як на мене шоу було непогане.

    2 тижні назад театр танцю “Артрай” представляв не сцені муніципального театру свою танцювальну висчтаву “ГРА”. 19 листопада буде повтор на вимогу глядачів. якщо у вас буде бажання глянути такий формат танцювальної вистави – приходьте

  9. Андрій on Сб, 13 Лис 2010 23:47 

    Народ!!!! Це все чиста НЕПРАВДА!!!!!!!!!!!
    Акула Пера ви за чиї гроші чорним піаром займаєтесь!!!!!?????? ви що хіба не бачили в якому захваті публіка була???? самі спочатку спробуйте щось подібне зробити, тоді і писатимете!!!!

  10. Акула Пера on Нд, 14 Лис 2010 00:14 

    О…
    Ми нарешті розбудили Львів!!! Вставай, Санечко, вставай… Розчарую Вас, ми не рвались за куліси, це було невеличке дослідження.
    А те, що стільки відгуків – браво!
    Зрешто Сергія Сосєдова теж не долюблюють…за правду.
    А, які такі, відомі критики були на виставі? Прізвища…Прошу прізвища!!!
    І якби не моя, як там написано: “Акула Пера ви за чиї гроші чорним піаром займаєтесь!!!!!??????”,- чорнопіарщина, Ви б не почали прокидатись. Тому моя місія виконана.
    Починається жива розмова.
    І ще…
    Критики не ставлять вистав, вони їх розбирають по деталям. А на безглузді закиди “зробіть самі”,”а це просто ЗАВІСТЬ (заздрість:)) і НЕОСВІДЧЕНІСТЬ!”,”ви хоч читали цю книжку??” і т.д. скажу, що ті 95%, яким сподобалась вистава, слід показати, хоча б, Київ Модерн Балет або рідний Акверіас і повірте мені, їх думка зміниться. Поїдьте на шоу “Барон Мюнхаузен” до Києва, порівняйте. Побалакаємо. Зрештою, чого далеко йти, до Львова приїздить ТОДЕС. Те ж побалакаємо про це згодом.
    Якщо Ви уважно читали, то Вам ця фраза знайома: “Зрештою добре, що спробували хоч щось зробити у місті, де всі «талановиті», тому що кожний натяк на мистецтво має право на існування у своїй формі та засобах”.
    Я за якість. Якість виконання. Бо якість художника по світлу та костюмам я побачила. А наш люд їсть усе, що йому подають, бо у нас таких шоу мало.
    ТОМУ ЯКІСНИМ МАЄ БУТИ ВЕСЬ ПРОДУКТ, ЩО НА РИНОК ВИХОДИТЬ, а не його частини. Це стосується усіх.
    Ви ж попси не любите??? ЧИ можливо все навпаки…
    Мистецтво будується на втратах та синцях. 8-10 год. на день відпрацьовок і все могло б бути інакше.
    Хоча, я дякую “Мадрін” за те, що Ви прокинулись.
    До нових зустрічей!

    З любов’ю до мистецтва
    Акула Пера

  11. Андрій on Нд, 14 Лис 2010 00:29 

    Шановна Акула Пера!!! Деякі учасники балету ще дуже юні, і якщо і були якісь промахи, то ВЕЛИКЕ ЇМ БРАВО що спробували подібне зробити!!!!!!!!!!
    MADRIN -ви МОЛОДЦІ!!!!!!!!!!!

  12. Андрій on Нд, 14 Лис 2010 02:01 

    уточню для любителів чіплятись до слів: якщо і були якісь недоробки, то скоро їх не буде з досвідом!!!! БРАМО ВАМ!!!!! ДЯКУЮ Вам за ідею, інтригу, видовищність…. аж сльози були на очах в деяких моментах…. ВИ МОЛОДЦІ!!!!!!!!!!!!!!! Ще раз ВЕЛИКЕ ДЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯКУЮ за чудові емоції в цей незабутній вечір))))))))

  13. Андрій Бондаренко on Нд, 14 Лис 2010 03:52 

    ого! яка переписка! взагалі, можна підсумувати – львівська культура – це аматорство, яке підкріплюється вдячністю нерозніженої якісним продуктом публіки. основний аргумент на користь цього аматорства – добре, що хоч таке робиться, а хто критикує, зробіть краще. Ну так ми далеко не зайдемо. Що, арт-критикам потрібно теж малювати геніальні картини, щоб вказувати на недоліки митців? Якщо публіка сприймає це все на ура, то це проблема публіки. Мабуть, тому, будь-яка критика сприймається як особиста образа. Я на вищеописаному дійстві не був, але був на інших заходах, які слід критикувати, якщо хочемо розвивати культуру, а не вдовольнятися тим, що є. Тому, акула пера молодець (хоч текст написаний доволі сумбурно – емоції, мабуть, переповнювали )) Тобто, як на мене – тут зачепили справді важливу проблему.

  14. Олександр Чорний on Нд, 14 Лис 2010 18:29 

    Підтримую Андрія Бондаренка. Однак, я значно більш обурений цілою низкою коментарів.

    Спробую виразитись трішки різкіше. Насправді, у Львові тотально переважає містечкове аматороство, при чому в голові тотальної більшості глядачів живе віра у Нью Васюки.

    Причини, на мою думку, прості і їх багато. Більшість сучасних львів’ян стали жителями міста тільки після другої світової війни – у нас нема складних традицій великого міста. Мабуть, через відсутність сформованого смаку, ми не маємо можливості бачити хоча б що-небудь справді якісне. І навпаки – через те, що якісне до нас не приїжджає, а те, що зявляється зовсім інколи, є для більшості просто недоступне, у львів’ян не формується цей складний смак.
    Львів, як українська культурна столиця – це міф. Львів, як українська культурна столиця, повинно стати для нас ціллю.., над досягненням якої ми тільки починаємо працювати.

    Виходи я бачу два. Перший, це пробувати, наслідувати, відтворювати те, що вважається якісним носіями культури та суспільного смаку. Другий, це створити форум якісної критики, до якої слід прислухатись, аналізувати і самовдосконалюватись. А тому критика Акули Пера – це дуже потрібне і здорове явище, навіть якщо її форма доволі слабка.

  15. Акула Пера on Нд, 14 Лис 2010 21:58 

    Я не буду виправдовувати свою форму та зміст висловлювання, але Вашу критику врахую, вона для мене важлива. Спробуємо бути більш складними, але залишимось доступними. Щодо емоцій: емоційний ряд відключати доволі важко, ми не безгрішні, але професійність має перемагати. Дякую.
    Критичний форум – це мрія.

    “Перший, це пробувати, наслідувати, відтворювати те, що вважається якісним носіями культури та суспільного смаку.”

    І такі відтворення і наслідування, які зроблені професійно, вражають. Простий приклад російська версія “Ісус Христос – суперзірка” або українська версія “Моя прекрасна Леді”. Все залежить від якості. А те, що “Деякі учасники балету ще дуже юні” їх не те, що не виправдовує, а викликає ще більше навантаження. Якщо взялись робити діло, то робіть його на 250%, бо увага до Вас підсилена.

    “І навпаки – через те, що якісне до нас не приїжджає, а те, що зявляється зовсім інколи, є для більшості просто недоступне, у львів’ян не формується цей складний смак”, – це проблема культурної столиці без грошей, для якої якісний продукт рідке явище і коштовне.

    Висновок: якщо беремося робити самі, то робімо це на рівні Культурної столиці України, адже на нього ми претендуємо, чи не так?

    З любов’ю до мистецтва
    Акула Пера

  16. Madeleen Ranevsky on Нд, 14 Лис 2010 23:09 

    Шановна Акуло Пера!
    вельми вдячна Вам за критику!давно чекала, щоб у Львові ну хоч хтось почав її писати!ми обовязково врахуємо Вашу думку!Вибачте, якщо Вас не пустили за куліси, очевидно Ви не були акредитовані, наступного разу ми за цим прослідкуємо.

    завжди раді Вам на наших заходах=)з повагою, MADRIN=)

  17. Іра on Пн, 15 Лис 2010 03:01 

    Ха-ха! Якесь чудо вирішело пропіаритись за рахунок балету… Мило… Заздрість вона є заздрість… Прочитала Вашу статтю шановна і прозріла. Де ж беруться такі критики? Мені так просто заради цікавості? А у Вас хоч освіта журналіста є? Нашому місту вельми потрібні професійні критики і тому раджу виходити на сцену і показати Львову, хто ж то такий розумний!)))) Можливо “Акула пера” навіть стане популярною! Вже один у Львові такий є… правда чогось з нього всі сміються! Професіонали працюють в газетах і підписуються своїми іменами…
    Я була на Тодесі і ніякого задоволення не отримала… Люди приїжають, щоб гроші заробити, та їм по великому рахунку начхати на славетне місто Львів! Корону всі носити вміють, а ось покласти собі на голову не кожен може та й падає вона так само швидко як ставиться!))) Дякую Мадріну за творчість. На мою думку ці люди молодці і вистава за живе взяла. Всі чекаємо на ще один повтор, бо всі мої друзі дуже хочуть побачити. А людей, які цінують культуру інших країн-раджу йти на Тодес за зовсім не малі гроші… А ми будемо дякувати оплесками нашим рідним танцювальним колективам і піднімати танцювальну культуру Львова…
    хочу ще додати, що залюбки подивилась на “Життя” чи всі решта хвалебні колективи, але вони не роблять своїх сольних програм…

  18. Михайло on Пн, 15 Лис 2010 14:53 

    Пофакту самої постановки найбільше досягнення – це те, що вона не залишила байдужим досить широке коло глядачів та критиків,а також те, що останні _ в меньшості.Балет не претендував на високе мистецтво, хоча до цього треба прагнути, в лише спромігся висвітлити сучасне спілкування в танці і постановці. І те, що публіка зрозуміла проблему, говорить про те, що спосіб їїподання доступний широкому загалу і однозначно неординарний. АКУЛА ПЕРА лише допоможе своєю критикою звернути білше уваги балету на професіоналізм, але бажано при цьому не втратити оригінальність мислення, оригінальність аодачі, зв”язок із глядачем. Чому глядачі так високоемоційно сприйняли постановку? Лише тому,що вони самі були її учасниками, вони самі щоденно відчувають те, що відбувалось на сцені. А те, що критик назвала себе акулою, тобто істотою, в генах якї по замовчуванню закладено агресію і знищення, повинно загартувати шоу-балет. Кожна акула має право на існування.

  19. Акула Пера on Пн, 15 Лис 2010 15:49 

    Чудо…”приємно”…
    Прозріли… то я таки чудо, бо хтось прозрів.
    Хто не розбирається, то скажу Вам, Ірино, що журналіст і критик – це трішки різні напрямки. Журналіст пише “про”, він інформаційне джерело і про це слід пам’ятати. Критик – це людина зі спеціальною освітою, яка не просто “в темі”, а має за своїми плечима наукові дослідження, статті, а головне працює в культурній індустрії попиту і пропозиції.
    Стосовно “пропіаритись”… Пам’ятайте, професійний PіаRщик непомітний, але він диктує, що і кому писати (тому за кордоном їм так багато платять. Залишитись “за лаштунками” – це майстерність, бо така публіка, як Ви ведеться і вірить, що казки є справжніми і беззаперечними фактами. Я знаю таких, у Львові зокрема.
    Так…моя стаття для “Мадрін” – це PR, без сумнівів. Як інакше? Усіляка критика – PR. Тільки зауважте один факт, що ми спілкуємось, іноді з образами, бо ви нічого нового придумати не можете.
    А стосовно іншого критика… Якби було більше таких, як ми – життя було б цікавішим.
    Мусять існувати такі тварюки, як я, які зубами вигризають зізнання від митців, що продукт, який виходитиме буде якісним.

    Окрема вдячність Madeleen Ranevsky за те, що опустила “нецинзурщину” і написала досить суху відповідь. Хоча, як я підозрюю, її колеги, які безумовно присутні на цій сторінці, не скупляться на образи.

    Мій вердикт: У Львові немає здорової критики, бо усі “критики” бояться образити когось і впасти в немилість. Якщо ж такі з’являються, то їх нещадно вбивають, бо ми ж такі негідники…

    З любов’ю до мистецтва
    Акула Пера (і не інакше)

  20. Христина on Сб, 20 Лис 2010 18:13 

    хаха другому ряду шось димова завіса нічо не виїла…певно далеко сиділи гггг

    Свою думку висловили дууууууууууже файнезно, але це слова однієї людини, яка вміє оперувати фразами і обсосувати все від початку до кінця…то зроби краще!!!!!!!!!!Шо заважає ???????? відсутність ритму???? на мою думку, “Мадрін” негайно візьме вельмишановну(-ого) до себе, щоб так би мовити спробувати зробити хоч щось схоже …

    Нема про шо говорити, я була на виставі і отримала мааааааааааааааааааасу задоволення…. і не тільки я …
    так що не змушуйте мене нервувати своїми докорами … змиріться з тим, що деколи в когось щось виходить краще, ніж в інших …!!!!!!
    А щодо Ялти, то тут вже звинувачення лунають шановному журі проекту “Танцюють Всі” у непрофесіоналізмі!! ахахха це реально смішно …. тре писати лист Ямі гггг
    Все …. дякую усім за дуже кльову виставу =)))

  21. Акула Пера on Нд, 21 Лис 2010 00:35 

    Доброго вечора, о ненависники критики! (правда не всі, тому…)
    Доброго вечора усім, хто підтримує критику!
    Гадаю тема зазнала логічного завершення.
    Звісно, що далі кидатимуть каміння в “мене і мій город”.
    Проте, досить говорити про цю річ.
    До наступних зустрічей.

    З любов’ю до мистецтва
    Акула Пера (і не інакше)

  22. Аналітик on Нд, 21 Лис 2010 21:20 

    Люди “хавають” такий низькопробний маскульт тому, що нікоди не бачили ані справжнього мюзиклу – авторства Ендрю Ллойда Вебера, наприклад
    Ніколи не чули хто такі Іржі Кільян, Моріс Бежар, Раду Поклітару зрештою
    Ніколи не знали, що можна репетирувати 6 разів на тиждень хоча б по 3-4 години
    Ніколи не працювали із хореографами, які мають СПРАВЖНІЙ ПРОФЕСІЙНИЙ СТАЖ
    а не працюють в банку, як шановна п. Савіна
    і просто не утримують колектив як іграшку, яку фінансує таточко нашої “тусовщиці” п. Маріни….
    Так що глядачі стали Жертвоами не Котакту, а красивого РОЗВОДУ необізнаної публіки, за яку ще й збирали по 100-200 гривень….
    Плачевна картина………….

  23. Madeleen Ranevsky on Пн, 22 Лис 2010 19:12 

    зря вытаскиваете грязное белье, которого в руках не держали и толком ничего о нем слышали, господин, Аналитик=)смотрю, Вы немного знакомы с нами… но как-то оч из далека=)на самом деле, хотите верьте хотите нет, а я горжусь тем, что мы смогли воплотить в жизнь столь сложную задачу без родительских и кредитных денег, а силами своей команды!и если вы думаете, что 8-часовые репетиции – это меньше чем то, о чем вы пишите, то тут уж сорри=)исключительно вера друг в друга, работа “пліч о пліч” с человечком, которая пусть и работает в банке, что не исключает ее профессионализма, придала мечте осуществления!и спасибо своим ребятам, которые еще далеки до танцоров ТОДЕСа, но уже очень далеки от многих других!для того и существует наш творческий путь, чтобы расти и совершенствоваться=)чем и занимаемся регулярно=)спсасибо за еще один толчок!Вы делаете нас сильнее=)что ж, до встречи на той же странице критики=)в будущем…




 

Погода

Last Added Events

Сьогодні

most interesting

Туристичне спорядження у Львові

Туристичне спорядження у Львові Магазин туристичного спорядження Gorgany.com. Львів, вул Гнатюка 13, тел: 2555142, www.gorgany.com

Останні коментарі



Варто прочитати: